کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان دامغان برگزار شد

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان دامغان برگزار شد

 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان دامغان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان دامغان با حضور مجد فرماندار دامغان، گلی دادستان ، نوچه ناسار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان و اعضای ستاد مبارزه با کرونا، در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دامغان تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه نوچه ناسار معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه پرسنل بهداشتی و درمانی در کنترل و مبارزه با کرونا، به تشریح و تبیین شرح وظایف دستگاه های مختلف عضو کمیته،بر اساس دستورالعمل کمیته امنیتی، اجتماعی وانتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا پرداخت.

در ادامه مجد فرماندار دامغان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی مطالبی را بیان نمود و گفت: خوشبختانه اجرای این طرح آثار مطلوبی به همراه داشته است.

وی افزود: تا اعلام های بعدی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط تعطیلی صنوف غیر ضروری و طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ادامه خواهد داشت.

سپس دکتر پورمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری ارگان ها و نهادهای فعال در مبارزه با کرونا، به تشریح مهمترین فعالیت های شبکه بهداشت و درمان پرداخت.

وی گفت: متأسفانه از روز گذشته و پس از پایان تعطیلات شاهد افزایش حضور مردم در خیابان ها و افزایش رفت و آمد هستیم. حضور مردم در اجتماع و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی، باعث افزایش چشمگیر شیوع کرونا خواهد شد.

در پایان در خصوص تعطیلی صنوف غیر ضرور، برخورد با متخلفان و محدودیت تردد در سطح شهر نکاتی مطرح شد و تصمیات لازم اتخاذ گردید.

 

  • کد خبر : 25609
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *